دقیق تر مطالعه کنید نه سخت تر :
نوشته شده توسط : aram

چندوظیفه ای را تجدید نظر کنید

تعداد قابل توجهی از تحقیقات نشان می دهد که انجام چند وظیفه ای کارایی را بهبود نمی بخشد و در واقع بر نتایج تأثیر منفی می گذارد (Junco، 2012).

برای اینکه هوشمندانه تر مطالعه کنید، نه سخت تر، باید حواس پرتی را در طول جلسات مطالعه حذف کنید. شبکه های اجتماعی، وبگردی، بازی کردن، ارسال پیامک و ... اگر اجازه دهید، شدت جلسات مطالعه شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد! تحقیقات واضح است که انجام چند کار (به عنوان مثال، پاسخ به متون، در حین مطالعه)، زمان مورد نیاز برای یادگیری مطالب را افزایش می دهد و کیفیت یادگیری را کاهش می دهد (Junco، 2012).بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

حذف عوامل حواس پرتی به شما این امکان را می دهد که در طول جلسات مطالعه خود به طور کامل درگیر شوید. اگر به رایانه خود برای انجام تکالیف نیاز ندارید، از آن استفاده نکنید. از برنامه‌ها برای کمک به تعیین محدودیت‌هایی برای مدت زمانی که می‌توانید در سایت‌های خاص در طول روز بگذرانید، استفاده کنید. گوشی خود را خاموش کنید به مطالعه فشرده با استراحت در رسانه های اجتماعی پاداش دهید (اما مطمئن شوید که زمان استراحت خود را دارید!) برای راهنمایی ها و استراتژی های بیشتر به جزوه ما در مورد مدیریت فناوری مراجعه کنید.

تنظیمات خود را تغییر دهید

چندین مکان برای مطالعه در محوطه و اطراف دانشگاه پیدا کنید و اگر متوجه شدید که دیگر فضای کاری برای شما نیست، فضای خود را تغییر دهید.سبک زندگی

بدانید چه زمانی و کجا بهتر مطالعه می کنید. ممکن است تمرکز شما در ساعت 10:00 شب باشد. به اندازه 10:00 صبح نیست. شاید در یک کافی شاپ با سر و صدای پس زمینه، یا در سالن مطالعه در محل اقامت خود بهره وری بیشتری داشته باشید. شاید وقتی روی تختتان مطالعه می کنید، خوابتان می برد.

مکان های متنوعی در محوطه دانشگاه و اطراف آن داشته باشید که محیط های مطالعه خوبی برای شما باشد. به این ترتیب در هر کجا که هستید، می توانید محل مطالعه عالی خود را پیدا کنید. پس از مدتی، ممکن است متوجه شوید که محل شما خیلی راحت است و دیگر مکان مناسبی برای مطالعه نیست، بنابراین وقت آن است که به یک مکان جدید بروید!





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: